2014. február 18., kedd

Blog: My life-Hope


http://my-life-hope.blogspot.hu/
A háttér és a fejléc egyszerű, de nekem éppen ezért tetszik, nem vonja el a figyelmet a történetről olvasás közben. A blog felépítése praktikus, gyorsan meglehet találni mindent. A történet személy szerint nagyon tetszik. Sok hasonló van, mégis egyedi a maga módján. Minél hamarabb folytatod, annál jobb.:) A szereplők jól ki vannak találva, különösen tetszik a nagyszülők jellemzése, szerepe. Egy chat viszont jól jönne, könnyebb lenne az olvasókkal kommunikálni. Ki ne felejtsem a kurzort. Szerintem jól illik a blog stílusához és egy kis "színt" is csempész bele. Összességében ez egy nagyon jó kis blog, én már feliratkoztam és kíváncsian várom a folytatást.:)

1 megjegyzés:

  1. Meglepetéééés!
    Tudom, hogy úgy gondolod, hogy ez nem igazságos, mert hogy alig írsz..de én imádom.. és tudod, hogy nem csak ezt..szóval ez a tiéd: http://fruzsinnaa.blogspot.hu/
    Ui.: készül a fejléced..bocsánat, hogy még mindig nincsen készen..:(((

    VálaszTörlés